inntal-csaladi-kerekpartura-112

Inntal Családi Kerékpártúra – Beszámoló

Egy túra, ami családok számára tökéletes választás.

A pünkösdi hosszú hétvégén volt az első Inn-folyó menti kerékpártúránk. A cirka 190 km-es távot Pfunds és Wörgl között 3 napra osztottuk fel; Pfunds – Haiming, Haiming – Innsbruck, Innsbruck – Wörgl. Egy már összeszokott csapattal teljesítettük a túrát, ők többször voltak velünk bringázni és mindig vágynak az új terepekre. Így amint kiírtuk le is csaptak erre a túránkra is!😉 A tekerők között volt 6 éves kisgyerkőc és 65 éves nagyszülő is, de a családbarát útvonalnak köszönhetően mindenki tudta élvezni a tekerést.

A napi távok során 10-15 km-enként fröccs/szörp frissítő pihenő pontokat tartottunk, így mindig volt megfelelő számú lazítási lehetőség, amit a kisérő kisbusznak köszönhettünk. Az ebédeket is a buszos sofőrünknek köszönhettük, aki még mi a tájban gyönyörködve bringáztunk, finomabbnál finomabb dolgokat vásárolt be nekünk a piknikekhez (Sokak számára ez volt a nap fénypontja).👏🏼

1.nap: Pfunds – Haiming | 65km

Az olasz-osztrák-svájci határ mellől indulva kissé dimbes-dombos útvonalon indult az első napunk, ahol óriási gleccserek és havas hegyek közt tekerhettünk. Láttunk lovakat, teheneket legelészni, óriási zöld virágos mezőket. Az út maga elég vadregényes volt, többször tekertünk el vízeséseket mellett, égig érő fenyők között kacskaringóztunk és nagyon klassz hidakon tekertünk át az Inn folyó felett. Ebédre Landeck városában áltunk meg. Szállásunkra este 6 óra körül érkeztünk meg.

2. nap: Haiming – Innsbruck (Hall in Tirol) | 58km

Egy mókás 5 ágyas faházikókban töltött éjszaka után fincsi reggelivel kezdtük a napot az Inn-folyó partján. Fél 10-kor rajatolt a csapat, kissé kényelmetlenül a bringa ülése miatt, de hamar újra belejöttünk. Merőben más típusú tekerés várt ránk, ugyanis a dimbes-dombos utat leváltotta a teljesen lapos, enyhe lejtésű kerékpárút. A magasba nyúló hegyek viszont továbbra is körül öleltek bennünket.

Szinte egész nap a folyó mellett tekertünk közvetlenül messze az autós forgalomtól. Ebédre bőséges pikniket szerveztünk, amit az egyik pihenőnél fogyasztottunk el és annyira imádtuk, hogy már ott megbeszéltük, hogy következő nap is így eszünk.

Délután fél4-kor érkeztünk meg Innsbruckba, ahol a városközponthoz közel tettük le a kerékpárjainkat és csaptunk egy jó nagy 2 órás városnézést. Innsbruck különlegessége, hogy városias hangulata ellenére havas hegycsúcsok veszik körül, illetve mindenki kerékpárral és gördeszkával közlekedik.

Maradt még 10 km-erünk a szállásig, mely szintén a kerékpárút mellett volt 100 méterrel Hall in Tirolban.

3. nap: Innsbruck (Hall in Tirol) – Wörgl | 58 km

Reggeli után szintén fél 10kor indultunk útnak, viszont egy rövid 10 km tekerés után megálltunk, ugyanis látogatást tettünk a Wattens-i Swarovski kristály világban az anyukák örömére. Egy másfél órás nézelődés / vásárolás / kávézás után útnak indultunk újra. Pünkösd hétfő ellenére sikerült boltot találnia a buszos emberünknek, így újra egy fincsi piknik ebédet tarthattunk. Az útvonal változatlan volt a 2. naphoz képest, szintén gyönyörű mezők, hegyek és lapos kerékpárút.

Fél 5-re értünk Wörgl-be a vonatállomásra. Itt várt mindenkit az autója. A szállásunk viszont most 9 km-re a hegyekben volt, ahová már mindenki a saját autójával tudott eljutni, kivéve néhány bevállalós apukát, anyukát és gyerkőcöt, akikkel megküzdöttünk egy 470 méter szintkülönbséggel a szállásig! Imádtuk és természetesen nem maradtunk hoppon, ugyanis az emelkedő után majdnem ugyanannyi lejtőt is élvezhettünk. Este a szálláson vacsiztunk és beszéltük át a napi élményeket.

4. nap: Hazautazás

Nem maradt más hátra mint kényelmes reggeli után elköszöntünk, felpakoltuk a bringákat és hazafelé vettük az irányt. Voltak akik még útbaejtették Kaprun gleccserét és szétnéztek 3300 méter magasan.

inntal családi kerékpártúra ausztria bringa freerideclub frctravel

Élményekkel és látvánnyal gazdag volt tehát ez a túránk, reméljük tetszett ez a kis beszámoló és legközelebb már Te (és egész családod) is csatlakoztok hozzánk!😉🚴🏼‍♀️

Szólj hozzá

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.